torsdag, oktober 18, 2012

Det närmar sig

I förra veckan kom mitt anställningsbevis och denna veckan kommer jag lämna in mitt uppsägningsbesked på jobbet. Alltid en speciell känsla när man lämnar det slutliga beskedet och går vidare mot nya äventyr.

Det man som vanligt kommer sörja är de där fantastiska kollegorna, de som man gärna hade teleporterat med sig till sin nya arbetsplats men jag antar att jag kommer möta nya fantastiska kollegor och tack vare facebook och mail, håller man lätt kvar kontakten med de som man inte vill tappa på vägen.

Det enda som stör mig nu är att jag inte blir av med den envisa förkylningen som jag fick under min praktik och den hindrar att jag tränar. Det stör mig enormt mycket, för jag hade kommit igång bra via SMOn och jag var taggad som bara den att prestera i min träning.

/Sanna som vill vidare nu och inte vänta i fyra veckor till.

Inga kommentarer: