söndag, oktober 21, 2012

EFIT

Nu var det verkligen evigheter sedan jag gjorde detta men ser fram emot att köra en EFIT på mitt sätt. Jobbar inatt så jag kommer vara igång hela natten, sova ett par timmar och återkomma.

Kl 00:10 - Har jobbat två timmar och precis varit och hämtat en mugg te.

Kl 01:30 Dags för paus och lite tittande på film på datorn

Kl 02:25 Lite drickyoghurt och mer te.

Kl 03:30 det börjar se precis lika illa längst ut på bordskanten som det alltid gör på nattpassen...

Kl 04:30 Står och spanar mot natthimlen i hopp om att se Orioniderna men konstaterar att det är molningt och att man inte ser någonting.

Kl 05:30 Är trött och längtar hem, har redan packat ihop min väska trots att jag har 1,5h kvar.
Kl 06:40 Hurtsen stängd och allt ihoppackat, nu räknar jag ner!

Kl 08:00 Nöjd hund efter frukost och morgonpromenad. För egen del väntar sängen - catch you on the flipside!


Fler EFITer hittar du här.

6 kommentarer:

thinki.se sa...

Energidryck på hög =)

marlino sa...

Kikar in och kollar din EFIT. Kul med en natt-EFIT :)

Kattis sa...

Verkar slitigt att jobba natt! Kanske finns det också fördelar?

Ariella sa...

Hej!
Mycket te går det åt ;-)
Får man fråga vad du jobbar med?

Ses!

Anna sa...

Annorlunda med en natt efit. Är det inte jobbigt att jobba natt?

Hoppas du fick en skön söndag!

// Anna

Anonym sa...

Hej! Man blir nyfiken vbad du jobbar som! Hoppas du sov gott sedan!