lördag, oktober 03, 2009

Inte så smart

Nu när det börjar bli kallt ute och man fryser mer och är lite spänd med alla tentor och inlämningsuppgifter, känner jag av felläkningen i mitt axelparti/nacke. Det är inget man lider av men det är irriterande att vakna varje morgon med en stel och öm nacke. Vetevärmare, Raditalliniment för häst och varma bad brukar lösa upp allt men nu tänkte jag sätta min spikmatta på ultimatprov!

Huruvida alternativmetoder i allmänhet och spikmattor i synnerhet, uträttar några mirakel, kan man diskuterat tills korna kommer hem. Jag köpte den för att jag var nyfiken på hypen och tycker att den är trevlig att ligga på och att man tvingar sig själv till att slappna av en stund och det är jag mer än nöjd med.

Nu rullade jag i vart fall ut den och skulle testa mirakelmöjligheterna och somnade....
Man ska inte sova nästan 1,5h på en spikmatta, då följer den med upp när man reser sig. Men jag är behagligt varm om ryggen. Huruvida det blev några mirakelresultat eller inte får jag åtekomma om för nu ska jag och Grå trotsa stormen och ge oss ut och träna lite.

/Sanna som har en ny punkt på listan över saker som man inte ska göra

Inga kommentarer: