lördag, oktober 17, 2009

Foliet är nog slut på ICA nu!

Jag har suttit och garvat mig harmynt på en sida tillägnad den omtalade, fruktade, ignorerade och hitentills frånvarande svininfluensen. Frånvarande på så sätt att än så länge så ser man inte (ta i trä) skymten av den i någon större omfattning. Men i vilket fall som helst så har jag hittat en urkul sida och det som gör den rolig är att de på fullt allvar är av åsikten att det är sant!

Jag citerar inledningen i sammanfattningen:

"Det finns bevis som visar på att det existerar ett internationellt brottssyndikat av storföretag som i strid med RICO akten (18 USC sec 1961-1969) har för avsikt att utföra massmord i Förenta Staterna, i Storbrittannien och i andra länder runt om i världen, troligtvis under hösten och vintern 2009/2010, användandes som vapen ett påtvingat massvaccineringsprogram med giftiga vacciner efter det att avsiktligt ha släppt ut virus för att starta en pandemi som skulle vara oerhört lönsam för vaccinföretagen."

Jupp bara så ni vet det - det är vaccinföretagen som har iscensatt svininfluensen och avsikten är att ha ihjäl åtta människor av 10 över hela jorden genom att vaccinera dem med gift...

Är det bara jag som hör hur det rasslar i folierullarna?
De här personerna nöjer sig nog inte bara med en hatt, de är garanterat helt invirade i det och deras hem är garanterat tapetserade med folie. Man upphör aldrig att förvånas...

Finns tom flyers och posters att ladda ner från sidan och jag måste ge er ett smakprov:
Trodde först att det var en svensk sida men denhär foliehattsorganisationen är världsomspännande! Det är nästan så att de får mig att funder om kring vaccinationen. Jag hade inte tänkt ta sprutan av många olika anledningar och den främsta är att jag blir otroligt sjuk av alla former av vaccineringar. Jag ligger med lätthet till sängs en vecka efter en vaccinering, fråga mig inte varför, det bara är så. Men nu måste man ju nästan ta den bara för att se om man överlever den senaste gigantiska konspirationsteorin skapad av foliehattarna.

/Sanna som inte tror på massmordsteorin

1 kommentar:

Malin sa...

Ja herregud...vad ska man säga eller tro?! Vissa ser konspirationsteorier överallt. Tur att man inte är lagd åt det håller....verkar vara jobbigt att vara så misstänksam mot allt och alla!