tisdag, december 02, 2008

Tisdagstema

Idag har är det nära som är tisdagstema och nog sjutton är det nära att den lilla katten blir trampad. Tro dock inte att den funderade på att flyttade sig i någon större utsträckning, det är ju en katt....

Tillägg: Sitter på jobbet och inser att det inte är jag som har tagit bilden. Det är ju Lyckan som har tagit den under någon av de sista dagarna jag hade Damen. Nu är bilden på stallets lilla huligan redan upplagd och folk har börjat kommentera på den så jag låter den ligga kvar och vidarbefodrar allt ert beröm till Lyckan som givetvis ska ha det! Till nästa vecka ska jag plocka bort den bildmappen ur mitt kameraarkiv. Den ska inte ligga där så sådana här fel uppstår.

/Sanna som var lite väl snurrig innan hon jäktade iväg till jobbet


7 kommentarer:

Namn: Eva sa...

Oj vilken modig katt!Där var det verkligen närkontakt!

Anonym sa...

Hehe, det var en kul bild på en tuff liten kisse!

Anonym sa...

En så härli bild du fotat.. lille kissen så nära en hov.
Ha de gott

Anonym sa...

Vilken söt liten kisse! och så tuff oxå :)
kul bild, bra tolkning av temat!
/sandra

Isidor sa...

En jättefin bild. Jag vet att du inte har den tekniska utrustningen för att bestämma slutartid eller skärpedjup själv, så därför är jag extra impad över att du fått till just de två så snyggt, och förstärkt den lilla katten och den farliga hästen som rör sig så fint.

En bra bild, som fick det lilla extra av teknisk precision för att bli ännu bättre.

Anonym sa...

En modig liten katt! Inte mycket som skrämmer den tydligen. Hoppas att du har haft en bra dag! =) /maria_6909

Anonym sa...

Haha det var en katt med storhetsvansinne där =)