måndag, juni 22, 2009

Beställning efterlyses!

Blä! Hade hoppats på att det skulle ligga en postavi på hallgolvet när jag kom upp efter nattpasset. Jag går och väntar på mitt Baggen-bälte, ett koppel med lite stretch i samt en sele till Grå. Jag ser inte fram emot att ge mig ut på en ny runda med honom knuten i min jacka idag också. Var inne och kollade på företagets hemsida och statusen på min beställning. Det står "hanteras" och har gjort så sedan den 17onde. De har inte dragit pengarna från mitt bankkonto heller. Beställningen gjordes den 15onde. Vad det är som tar sådan tid?

Har det inte hänt någonting när jag kommer tillbaka från min löprunda så funderar jag på att ringa och avboka allt. Jag kan åka in till Malmö och köpa Baggenbältet och selen och kopplet kan jag beställa från ett annat ställe där jag beställde ett Hurtta-täcke förra veckan. Det tog knappt 2 dagar från det att jag hade beställt tills avin låg på hallmattan. Grå har nu ett jättefint vintertäcke inhandlat till halva priset.

Är det bara jag som stör mig på företag som bara ligger på ens beställningar utan att meddela varför? Antagligen saknas något men det hade ju inte varit så svårt att göra en notering om vad när de ändå skrev in "hanteras". Kass är vad det är så jag överger datorn för frukost och löprunda

/Sanna som avskyr att vänta!

Inga kommentarer: