måndag, september 21, 2009

Blä!


Jag hade så sett fram emot att åka till Tokholmen på fredag och springa Lidingöloppet på lördag men det kommer inte bli av. Mina bihålor är långt ifrån krya och kropper är helt seg. Går jag upp för en trappa så blir jag anfådd.
Gick en runda på stan ihop med Lyckan och var helt slut efteråt. Visst kan man plocka fram pannbenet, bita ihop och springa ändå men jag är nog inte beredd att ta konsekvenserna i kroppen av en sådan sak. Det kommer ett lopp nästa år också.

Det blir till att stanna hemma och krya på sig istället - blä!
/Sanna som deppar, kallsvettas och har ont i huvudet

3 kommentarer:

Brandkvinnan sa...

Usch! Du gör helt rätt i att vara hemma och bli frisk.
Krya på dig!
/Emelie

Isidor sa...

Du får åka till Tokholmen ändå. Vi kan valla dig på Lidingö, utan att du måste springa. Och vi kan hurra och säga att du vann...

Kram!

Anonym sa...

Ursäkter, ursäkter.
Du är bara rädd för att få Sorkfeber